رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

ویژه ‎نامه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی: نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند


همایش سالانه اقتصاد مقاومتی رویدادی مستمر است که با هدف «بهبود کیفیت تصمیم‎گیری در کشور» هر سال در یک بازه ۳ تا ۶ ماهه برگزار می‎شود. در این همایش، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی در کشور، تقویت پایه‎های علمی و سیاستی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می‎گردد.

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی که در حال حاضر معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها برگزار می‎شود.

رویکرد این همایش سیاست‎پژوهی و عملیات‎پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می‎دهد تا ضمن ایجاد فضای گفتگو و مباحثه میان خبرگان، مسئولین و سیاست‎پژوهان، راهکارهای لازم برای حل مسائل آن حوزه را با رویکرد «مقاوم‎سازی اقتصاد» در جامعه نخبگانی کشور طرح و بررسی و نتایج و خروجی‎ها را از دستگاه‎های مرتبط پیگیری نماید.

نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» برگزار شد و ویژه نامه حاضر مشتمل بر تاریخچه همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، گفتگو با کمیته علمی همایش نهم و سایر صاحبنظران حوزه مالیات، گزارش افتتاحیه، نشست‎های تخصصی و اختتامیه و همچنین چکیده طرح‎های سیاستی ارائه شده در قالب همایش به انضمام سند اقدامات راهبردی نظام مالیاتی کشور، مجموعه تصاویر و بازتاب رسانه‎ای همایش، در این راستا تهیه شده‎است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.