رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

ویژه نامه هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی: مسکن؛ پیشران تولید

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی هر ساله در ۲۹ بهمن ماه و در سالروز تصویب سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی برگزار میشود و طی آن، زمینه برای رصد و پایش اقتصاد مقاومتی، تقویت پایههای علمی و پژوهشی اقتصاد مقاومتی و ارائه پیشنهادهای عملیاتی در کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی با حضور همه فعالان این حوزه فراهم می گردد.

این همایش سالانه که در حال حاضر معتبرترین رویداد اقتصاد مقاومتی در کشور است، توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی با همکاری دیگر نهادها برگزار می‌شود. رویکرد این همایش های سالانه سیاست‌پژوهی و عملیات پژوهی است و هر سال یک موضوع محوری را مدنظر قرار می دهد تا راهکارهای لازم در آن حوزه را با رویکرد «مقاوم سازی اقتصاد» در جامعه نخبگانی طرح و بررسی نماید.

هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مسکن؛ پیشران تولید» بهمن ماه ۱۴۰۰ برگزار شد و ویژه نامه حاضر مشتمل بر گفتگو با کمیته علمی همایش و سایر صاحب نظران حوزه مسکن و شهرسازی، گزارش پیش نشست های همایش، چکیده مقالات تایید شده، گزارش روز برگزاری همایش و بازتاب رسانه‌ای آن، در این راستا تهیه شده است.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.