رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

گزیده افتتاحیه دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی رویدادی ۴ ماهه است که با موضوع «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی برگزار می‎شود.

این رویداد با افتتاحیه در ۲ آبان ۱۴۰۲ آغاز شده، با نشست‌های تخصصی و دریافت و بررسی طرح‌‎های سیاستی ادامه می‌یابد و در نهایت در ۲۹ بهمن ماه در سالروز ابلاغ سیاست‌‎های کلی اقتصاد مقاومتی با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

محورهای همایش شامل «نظام و سیاستگذاری ارزی»، «قاعده‌گذاری و تنظیم‌گری بازار ارز» و «نظامات پرداخت و بانکداری بین‌الملل» است که در این محورها طرح‎های سیاستی با محوریت حل مسائل کاربردی نظام ارزی کشور دریافت، بررسی و داوری می‌شود و در نهایت برای تصمیم گیری به مسئولین ذیربط ارائه خواهد شد.

افتتاحیه این همایش با میزبانی دانشگاه علم و صنعت ایران و با حضور و سخنرانی مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی و اعضای کمیته علمی همایش برگزار شد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.