رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

نشست انطباق نقشه ارزی و تجاری کشور؛ ضرورت و الزامات

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود. همایش سالانه اقتصاد مقاومتی یک رویداد مستمر و چندماهه است. بر این اساس در دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی، افتتاحیه در آبان، نشست‌های تخصصی در آذر و دی و اختتامیه در بیست و نهم بهمن ماه همزمان با سالروز ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی برنامه‌ریزی شده‌است. همچنین در جریان همایش «طرح‌های سیاستی» نیز توسط فعالان حوزه حکمرانی و سیاستگذاری کشور ارائه و به داوری گذاشته می‌شود.

هشتمین نشست: انطباق نقشه ارزی و تجاری کشور؛ ضرورت و الزامات

هشتمین نشست‌ از دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «انطباق نقشه ارزی و تجاری کشور؛ ضرورت و الزامات»، سه شنبه ۱۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۴ الی ۱۷ و با میزبانی «وزارت جهاد کشاورزی» برگزار می‌شود.

در این رویداد تخصصی، آقایان علیرضا پیمان‎پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی، حمیدرضا فرتوک زاده عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک اشتر، مجید کریمی مدیرکل دفتر بازارهای مالی وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمد امینی رعیا کارشناس اقتصادی، مهدی رزم آهنگ مدیر گروه اقتصاد بین الملل مرکز پژوهش های مجلس، مسعود براتی کارشناس و پژوهشگر اقتصاد بین الملل و مهدی سروی مدیر گروه کشاورزی اندیشکده اقتصاد مقاومتی (دبیر نشست) حضور خواهند داشت.

جهت شرکت در این نشست نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۰۳۲۰۰۸۱۸۴ به صورت پیامک ارسال و جهت مشاهده پخش زنده، به نشانی aparat.com/METT_IR/live مراجعه فرمایید.

پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل مشاهده است:



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.