رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

داوری طرح‌های سیاستی همایش «حکمرانی ارزی؛ ثبات و رونق اقتصادی» (جلسه چهارم)

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، در دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی به جای تمرکز بر مدل آکادمیک و مرسوم مقاله علمی، طرح سیاستی دریافت می‌شود. به این صورت که افراد پیشنهاد سیاستی خود را در قالب ارائه‌ای کوتاه آماده نموده و در جلسه داوری با حضور کمیته داوران همایش ارائه می‌نمایند. طرح‌ها به صورت حضوری داوری می‌شود و در نهایت طرح‌های برگزیده علاوه بر دریافت جوایز، فرصت ارائه در اختتامیه همایش و در حضور مسئولین عالیرتبه ارزی کشور را نیز خواهند داشت. با توجه به تعداد طرح‌های پذیرفته شده، چهار جلسه برای داوری طرح‌های سیاستی در نظر گرفته شد.

چهارمین جلسه پنجشنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۳ الی ۱۷ با میزبانی خانه اندیشه ورزان ایران و با حضور آقایان سید علی روحانی معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، موسی شهبازی غیاثی دبیر کمیسیون اقتصادی دولت، حسین درودیان مدرس دانشگاه و کارشناس اقتصادی و وهاب قلیچ مدیر گروه مطالعات مالی و بانکداری اسلامی پژوهشکده پولی و بانکی به عنوان کمیته داوران، برگزار شد.

 



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.