رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

نشست سرمایه‎گذاری بانکی؛ رویکردها و آثار

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی سلسله نشست «ابعاد و اولویت‎های سرمایه‎گذاری بانک‎ها در اقتصاد» ذیل گفتگوهای مسیر پیشرفت، با همکاری اندیشکده اقتصاد مقاومتی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و دیگر نهادهای پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‎شود. این سلسله نشست با هدف ایجاد بستر گفتگو و تعامل میان کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه سرمایه‎گذاری بانک‌ها در جهت ارتقای آگاهی و دانش تخصصی و بهبود کیفیت تصمیم‌گیری در کشور طراحی شده‌است.

رویکرد گفتگوهای مسیر پیشرفت، سیاست پژوهی و عملیات پژوهی است و در هر سلسله نشست آن، یک موضوع محوری مدنظر قرار می گیرد. بر این اساس، سلسله نشست تخصصی ابعاد و اولویت‌های سرمایه‌گذاری بانک‌ها در اقتصاد در ۴ محور «ضرورت‎ها و اهداف سرمایه گذاری بانکی»، «بررسی عملکرد بانک‌ها در حوزه سرمایه گذاری اقتصادی»، «الزامات و چارچوب سرمایه گذاری بانک‎ها» و «مشارکت بانک‎ها در سرمایه گذاری پروژه‎های ملی» برگزار خواهد شد.

سرمایه‎گذاری بانکی؛ رویکردها و آثار

اولین جلسه این سلسله نشست به محور ضرورت‎ها و اهداف سرمایه گذاری بانکی اختصاص دارد. میزبان این نشست وزارت امور اقتصادی و دارایی خواهد بود.

در این نشست، آقایان فرهاد نیلی نماینده اسبق ایران در بانک جهانی، محسن یزدان پناه کارشناس اقتصادی، سید بابک ابراهیمی سرپرست معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری بانک سپه، میثم خسروی مدیر گروه پول و بانک مرکز پژوهش‎های مجلس، میرهادی رهگشای کارشناس اقتصادی و سردبیر رسانه مسیراقتصاد (دبیر نشست) و خانم معصومه ملاصالحی مدیر سرمایه گذاری و امور شرکت‎های بانک اقتصاد نوین حضور خواهند داشت.

پوستر برگزاری این نشست که در تاریخ یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ از ساعت ۹ الی ۱۲ برگزار می‌‌شود، در زیر قابل رویت است:

 



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.