رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «مسکن؛ پیشران تولید» در بازه آذر تا اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود. در قالب این همایش که در تاریخ یکم اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، ۸ نشست‌ تخصصی در آذر، دی و بهمن و برگزار شده و مقالاتی نیز برای دبیرخانه همایش ارسال شده که مورد بررسی و داوری قرار گرفته‎است.

هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «مسکن؛ پیشران تولید» در تاریخ یکشنبه یکم اسفندماه ۱۴۰۰ از ساعت ۸ الی ۱۸:۱۵ در محل سالن آمفی تئاتر الغدیر وزارت راه و شهرسازی برگزار می‌شود.

در این رویداد ملی، آقایان محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، سید محمدهادی سبحانیان معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن و محمدصالح شکوهی بیدهندی دبیر علمی همایش به سخنرانی خواهند پرداخت.

همچنین در قالب این همایش، سه نشست تخصصی با حضور صاحبنظران و مسئولین حوزه مسکن کشور برگزار می‌شود که عناوین آن‌‎ها عبارتست از:

۱) هدایت هوشمندانه اعتبارات بانکی در نهضت ملی مسکن؛

۲) الزامات ساخت انبوه مسکن مبتنی بر الگوهای بهینه شهرسازی؛

۳) الزامات اثرگذاری مالیات بر عایدی مسکن در کاهش سوداگری.

این همایش به صورت زنده در بستر سایت آپارات مسیرپیشرفت (اینجا) پخش می‌شود.

 

پوستر برگزاری این رویداد در زیر قابل رویت است:



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.