رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» در بازه آبان تا اسفندماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. این همایش مشتمل بر افتتاحیه در بیست و سوم آبان، نشست‌های تخصصی در آذر، دی و بهمن و اختتامیه در ابتدای اسفندماه است.

افتتاحیه همایش در تاریخ ۲۳ آبان ماه با میزبانی سازمان امور مالیاتی کشور و با حضور ریاست سازمان و کمیته علمی همایش و همچنین صاحبنظران و مسئولین حوزه مالیات در کشور برگزار شد که محتوای متنی و چندرسانه‌ای آن در رسانه‌ها انعکاس یافت. پس از برگزاری افتتاحیه، ۷ نشست تخصصی با موضوعات مختلف مرتبط با عنوان همایش و با میزبانی نهادهای پژوهشی و دستگاه‌های اجرایی مختلف برگزار شد. همچنین ۳۰ طرح سیاستی با محوریت حل مسائل اصلی نظام مالیاتی کشور ارائه شده و به صورت حضوری مورد بررسی و داوری کمیته داوران همایش قرار گرفت.

اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» آخرین بخش از فرآیند این رویداد سالانه است که در تاریخ سه شنبه دوم اسفندماه ۱۴۰۱ از ساعت ۹ الی ۱۲ در محل سالن آمفی تئاتر شهید مدرس وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

در این رویداد ملی، آقایان سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، داود منظور رئیس سازمان امور مالیاتی کشور، محمدحسین حسین زاده بحرینی نماینده مجلس شورای اسلامی و مهدی موحدی بک نظر دبیر علمی همایش و عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد به سخنرانی خواهند پرداخت.

در ادامه برنامه اختتامیه، سه طرح برگزیده که از میان ۳۰ طرح ارسالی برای دبیرخانه همایش توسط کمیته علمی انتخاب شده‌است، ارائه خواهد شد. عناوین طرح‌های برگزیده عبارتست از:

۱) شناسایی تقلب و تخلف مالیاتی با استفاده از هوش مصنوعی و حاکمیت داده – محمد عبدوس؛

۲) اظهارنامه پیش فرض، کاربردها و مزایای آن مبتنی بر تجارب سایر کشورها – جواد اسکندری؛

۳) بررسی ابعاد طراحی و اجرایی اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه بنگاه‌های اقتصادی ایران – حمیدرضا سحری.

اختتامیه این همایش به صورت زنده در بستر سایت آپارات همایش (اینجا) پخش می‌شود.

همچنین مخاطبان محترم می‌توانند جهت شرکت در اختتامیه همایش به صورت حضوری نام، نام خانوادگی و کد ملی خود را به شماره ۰۹۱۰۹۸۷۵۱۹۷ در پیامرسان بله و یا به صورت پیامک ارسال نمایند.

پوستر برگزاری این رویداد در زیر قابل رویت است:

 

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت همایش مراجعه نمایند.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.