رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

نشست جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند» در بازه آبان تا اسفند ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد. در جریان این همایش که شامل افتتاحیه در بیست و سوم آبان، نشست‌های تخصصی در آذر و دی و اختتامیه در ابتدای اسفندماه است، به منظور تدقیق موضوعات و مباحث، ۷ نشست تخصصی در دستور کار قرار دارد. این نشست‌ها توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی در همکاری با مجموعه‌های پژوهشی و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

پنجمین نشست: جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم

پنجمین نشست‌ از نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «جایگاه مالیات در تقویت پول ملی و مهار تورم» و با میزبانی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این نشست، آقایان مهدی رعنایی مدیرکل دفتر مطالعات بخش عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهدی موحدی بک نظر رئیس مرکز آموزش و پژوهش سازمان امور مالیاتی کشور، میرهادی رهگشای کارشناس اقتصادی، میثم سادات فاطمی کارشناس اقتصادی، مجید فلاحی نیا معاون بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی، جواد اسکندری کارشناس مرکز پژوهش‌های مجلس و محمد قائدامینی کارشناس اندیشکده اقتصاد مقاومتی حضور خواهند داشت.

پوستر برگزاری این نشست که در تاریخ سه شنبه ۱۳ دی‌ماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ برگزار می‌‌شود، در زیر قابل رویت است:



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.