رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

آمادگی اندیشکده اقتصاد مقاومتی برای همکاری با مجلس دوازدهم؛ به مناسبت آغاز به کار خانه ملت در دوره جدید

به مناسبت آغاز به کار مجلس دوازدهم، اندیشکده اقتصاد مقاومتی آماده است در راستای بهبود کیفیت تقنین حول اولویت های اقتصادی کشور و با توجه به تجربیات نقش آفرینی در ادوار گذشته مجلس در طرحها و لوایح مختلف، با نمایندگان محترم همکاری و تعامل داشته باشد. در همین راستا، تاکنون جلسات متعددی با منتخبین مجلس دوازدهم برگزار شده است.

ارائه طرح مالیات بر عایدی سرمایه، نقش آفرینی در اصلاح قانون مالیات بر خانه های خالی، همکاری با کمیسیون انرژی مجلس در حوزه زنجیره ارزش نفت، پیشنهاد ماده قانونی شفافیت تسهیلات کلان بانکی و پیگیری تصویب و اجرا و نظارت بر آن، راهبری کمیته اقتصاد مقاومتی مجلس و …. از جمله فعالیت های اندیشکده در ادوار قبلی مجلس بوده است.

لازم است ذکر شود اندیشکده اقتصاد مقاومتی، در ابتدای مجلس یازدهم پیشنهادهایی در قالب «شیوه نامه همکاری اندیشکده ها با مجلس شورای اسلامی» ارائه کرده بود که می تواند در مجلس جدید مورد استفاده قرار گیرد.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.