رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

در جریان دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی چه گذشت؟

همایش سالانه اقتصاد مقاومتی یک رویداد مستمر و چندماهه است. بر این اساس دهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با افتتاحیه در دوم آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز شد، با نشست‌های تخصصی و دریافت و بررسی طرح‌‎های سیاستی ادامه یافت و در نهایت با برگزاری اختتامیه به کار خود پایان داد.

در جریان برگزاری بخش های مختلف این رویداد چندماهه، بسیاری از کارشناسان، صاحبنظران و مسئولین حوزه ارز کشور در قالب نشست های تخصصی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند و جمعی از پژوهشگران و اندیشمندان این حوزه نیز در قالب طرح های سیاستی، پیشنهادهای خود را در در راستای حل مسائل ارزی و بهبود حکمرانی ارزی کشور ارائه دادند.

محتواهای مرتبط با بخش های مختلف همایش اعم از مشروح مباحث و اخبار، فیلم و عکس و سایر محتواهای چندرسانه ای در سایت همایش منتشر شده است.

خلاصه تصویری مراحل و بخش های مختلف همایش در کلیپ زیر قابل مشاهده است:



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.