رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در اندیشکده اقتصاد مقاومتی + کلیپ

به گزارش روابط عمومی اندیشکده اقتصاد مقاومتی دکتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز دوشنبه ۳ شهریورماه در این اندیشکده حضور پیدا کرد.

این بازدید به منظور اطلاع از اقدامات و دستاوردهای اندیشکده اقتصاد مقاومتی و تعریف همکاری میان دبیرخانه مجمع و اندیشکده انجام شد.

در ابتدای این دیدار، محمد امینی رعیا مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی در خصوص شیوه فعالیت و عملکرد اندیشکده اقتصاد مقاومتی گزارشی ارائه نمود و دستاوردهای این اندیشکده را تشریح کرد.

در ادامه نیز دکتر رضایی به بیان نکات و دیدگاه های خود در خصوص عملکرد اندیشکده اقتصاد مقاومتی و شیوه تعامل مجمع با فضای اندیشگاهی کشور پرداخت.

دکتر محسن رضایی در خصوص شیوه فعالیت اندیشکده اقتصاد مقاومتی گفت: شما محور و پیشقراول پاسخ عملی و اجرایی به سوال «نحوه پیشرفت کشور» هستید؛ لذا در حال حاضر در یک مسیر تاریخی به مثابه انقلاب و دفاع مقدس حرکت می‌کنید و همزمان یک سری مشکلات کشور را حل می کنید و به اداره کشور و کارآمدی آن کمک می کنید.

وی افزود: ریل اقتصادی کشور باید به کلی دگرگون شود؛ یعنی باید روندسازی کنیم نه اینکه برای مقابله با روندهای موجود تلاش کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: ما و شما یک کار مشترک و یک کار غیر مشترک داریم. کار غیرمشترک اقداماتی است که شما در تعامل با دستگاه ها انجام می دهید. کار مشترک ما و شما هم طراحی ریل اقتصادی کشور است و باید در این زمینه همکاری نزدیکی داشته باشیم.

وی در پایان گفت: این جلسه سرآغاز خوبی است تا بتوانیم از ظرفیت شما در مجمع استفاده کنیم و حامی شما در کشور باشیم، مخصوصا اینکه کار اندیشکده شما «اقتصاد مقاومتی» است که حرف رهبر انقلاب و ماموریت مجمع است و از این جهت قرابت بیشتری هم داریم.

بخشی از سخنان دکتر محسن رضایی در کلیپ زیر قابل مشاهده است:



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.