رهبر معظّم انقلاب: اقتصاد مقاومتی یعنی مقاوم‌سازی و محکم‌سازی پایه‌های اقتصاد؛ این چنین اقتصادی چه در شرایط تحریم، چه در شرایط غیر تحریم، بارور خواهد بود و به مردم کمک خواهد کرد.

نشست رویکرد قانون اساسی در تامین مسکن خانوار

به گزارش واحد رویداد اندیشکده اقتصاد مقاومتی، هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با عنوان «مسکن؛ پیشران تولید» یکشنبه ۱ اسفندماه برگزار خواهد شد. در جریان این همایش و به منظور تدقیق موضوعات و مباحث، ۸ پیش نشست تخصصی در دستور کار قرار دارد. این پیش نشست ها توسط اندیشکده اقتصاد مقاومتی در همکاری با مجموعه های پژوهشی و نهادهای مختلف برگزار می شود.

اولین پیش نشست: رویکرد قانون اساسی در تامین مسکن خانوار

اولین پیش نشست‌ از هشتمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی با موضوع «رویکرد قانون اساسی در تامین مسکن خانوار» و به میزبانی مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در این جلسه آقایان اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، هادی عباسی مشاور اسبق وزیر راه و شهرسازی، فرهاد بیضای کارشناس حوزه مسکن، رضا خیر الدین عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران، حمیدرضا آرامی استاد دانشگاه و عضو شورای شهرسازی حوزه علمیه قم و پویا باقرزاده پژوهشگر اقتصادی حضور خواهند داشت.

این جلسه تخصصی در تاریخ سه شنبه ۲ آذرماه از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در ساختمان شیخ فضل الله مجلس شورای اسسلامی و به دلیل رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی با حداقل افراد برگزار می‌‌شود.

پوستر برگزاری این نشست در زیر قابل رویت است:

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت همایش مراجعه نمایید.



جهت احترام به مخاطبان فرهیخته، نظرات بدون بازبینی منتشر می شود. لطفا نظرات خود را جهت تعميق و گسترش بحث ارائه نمایید. نظرات حاوی توهين، افترا و تهمت به ديگران پاک می شود.